Gáspár Krisztina (2024) A Housekeeping részleg működése a Radisson Blu Béke Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Gáspár Krisztina projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Gáspár Krisztina_Projektmunka_bírálat_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szállodai housekeeping részleg részletes vizsgálata során feltártam, hogy ez a látszólag háttérbe szoruló terület valójában kulcsfontosságú szerepet tölt be a vendégélmény és a szálloda hírnevének megőrzése szempontjából. A feladatok sokszínűségét és a szervezeti struktúrát kiemeltem, megállapítva, hogy a housekeeping nem csupán takarítószemélyzetet foglal magában, hanem számos fontos feladatot lát el, mint például a szobák takarítása és a vendégellátás. Rámutattam a részleg közvetlen hatására a vendégek elégedettségére és a szálloda hírnevére. Emellett kiemeltem a fenntarthatóság és környezetvédelem fontosságát, valamint a Covid-19 járvány higiéniai és biztonsági kihívásaira való reagálást. Következtetéseimben hangsúlyoztam a részleg hatékonyságának és teljesítményének növelésének kulcsfontosságát az új technológiák bevezetésével és a munkatársak képzésével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Budapest, gyakorlati megközelítés, housekeeping, Radisson Blu, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |