A Housekeeping részleg működése a Radisson Blu Béke Hotelben

Gáspár Krisztina (2024) A Housekeeping részleg működése a Radisson Blu Béke Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Gáspár Krisztina projektmunka.pdf] PDF
Gáspár Krisztina projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Gáspár Krisztina_Projektmunka_bírálat_Bártfai Endre.pdf] PDF
Gáspár Krisztina_Projektmunka_bírálat_Bártfai Endre.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (146kB)

Absztrakt (kivonat)

A szállodai housekeeping részleg részletes vizsgálata során feltártam, hogy ez a látszólag háttérbe szoruló terület valójában kulcsfontosságú szerepet tölt be a vendégélmény és a szálloda hírnevének megőrzése szempontjából. A feladatok sokszínűségét és a szervezeti struktúrát kiemeltem, megállapítva, hogy a housekeeping nem csupán takarítószemélyzetet foglal magában, hanem számos fontos feladatot lát el, mint például a szobák takarítása és a vendégellátás. Rámutattam a részleg közvetlen hatására a vendégek elégedettségére és a szálloda hírnevére. Emellett kiemeltem a fenntarthatóság és környezetvédelem fontosságát, valamint a Covid-19 járvány higiéniai és biztonsági kihívásaira való reagálást. Következtetéseimben hangsúlyoztam a részleg hatékonyságának és teljesítményének növelésének kulcsfontosságát az új technológiák bevezetésével és a munkatársak képzésével.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Budapest, gyakorlati megközelítés, housekeeping, Radisson Blu, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:17
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet