Banna Marcell Rúfusz (2024) A virtuális valóság jelen helyzete a marketingben, a COVID-19 hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Banna Marcell Szakdolgozat RN8GW4 pdf2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (904kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KCSÉ. Banna Marcell.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (306kB) |
|
PDF
Biralat_BA_KM_BannaMarcell_SoosG.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (296kB) |
Absztrakt (kivonat)
A virtuális valóság térhódítását elemeztem, illetve a koronavírus hatásaira szerettem volna rávilágítani, amely úgy gondolom megfelelően sikerült és válaszokat találtam a kutatási kérdéseimre. A magyar helyzetet is sikerült felmérnem a primer kutatásommal amely sok hasznos információval szolgált. A virtuális valóságnak itthon is van potenciálja, azonban enyhe tartózkodást is tapasztaltam a kitöltőim körében. Szerencsére nagyon sok hasznos szakirodalmat sikerült találnom, illetve amire nem számítottam, sok forrás ecsetelte a koronavírus hatásait, valamint esettanulmányokat is sikerült találnom a koronavírust illetően. A virtuális valóság elterjedése nagyban volt köszönhető a koronavírusnak, hiszen rengeteg azonnali megoldást kellett találni a kialakult helyzetre, illetve eleget tenni az előírásoknak. Erre pedig sok szempontból megoldást nyújtott a virtuális valóság, a távoktatás, távmunka, az e-kereskedelem is fellendült, az esport népszerűbbé vált. Ha a koronavírus nélkül is érkezett volna ez a terjedés, az valószínűleg több időbe telt volna, a kényszer volt az egyik legfontosabb tényező. Nagy cégek vállaltak szerepet a virtuális valóságban, szinte mindenki be akart törni a piacra az elmúlt években, a Meta (Facebook) volt az egyik vezető ebben, ezt pedig taglaltam is a dolgozatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális technológia, koronavírus-járvány (COVID-19), marketing, média, virtuális tér |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |