A virtuális valóság jelen helyzete a marketingben, a COVID-19 hatásai

Banna Marcell Rúfusz (2024) A virtuális valóság jelen helyzete a marketingben, a COVID-19 hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Banna Marcell Szakdolgozat RN8GW4 pdf2.pdf] PDF
Banna Marcell Szakdolgozat RN8GW4 pdf2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (904kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KCSÉ. Banna Marcell.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KCSÉ. Banna Marcell.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (306kB)
[thumbnail of Biralat_BA_KM_BannaMarcell_SoosG.pdf] PDF
Biralat_BA_KM_BannaMarcell_SoosG.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (296kB)

Absztrakt (kivonat)

A virtuális valóság térhódítását elemeztem, illetve a koronavírus hatásaira szerettem volna rávilágítani, amely úgy gondolom megfelelően sikerült és válaszokat találtam a kutatási kérdéseimre. A magyar helyzetet is sikerült felmérnem a primer kutatásommal amely sok hasznos információval szolgált. A virtuális valóságnak itthon is van potenciálja, azonban enyhe tartózkodást is tapasztaltam a kitöltőim körében. Szerencsére nagyon sok hasznos szakirodalmat sikerült találnom, illetve amire nem számítottam, sok forrás ecsetelte a koronavírus hatásait, valamint esettanulmányokat is sikerült találnom a koronavírust illetően. A virtuális valóság elterjedése nagyban volt köszönhető a koronavírusnak, hiszen rengeteg azonnali megoldást kellett találni a kialakult helyzetre, illetve eleget tenni az előírásoknak. Erre pedig sok szempontból megoldást nyújtott a virtuális valóság, a távoktatás, távmunka, az e-kereskedelem is fellendült, az esport népszerűbbé vált. Ha a koronavírus nélkül is érkezett volna ez a terjedés, az valószínűleg több időbe telt volna, a kényszer volt az egyik legfontosabb tényező. Nagy cégek vállaltak szerepet a virtuális valóságban, szinte mindenki be akart törni a piacra az elmúlt években, a Meta (Facebook) volt az egyik vezető ebben, ezt pedig taglaltam is a dolgozatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális technológia, koronavírus-járvány (COVID-19), marketing, média, virtuális tér
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:17
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet