Takács Tímea (2024) Az erőszakmentes kommunikáció jelentősége és sikeressége az ügyfélszolgálat világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Takács Tímea AVWNCL..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Takács Tímea_Takacs_Edit.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (305kB) |
|
PDF
Takács Tímea bírálati lap 2024.xlsx másolata.xlsx másolata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (199kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom célja, egy bizonyos célcsoportot kiválasztva fényt derítsek az erőszakmentes kommunikáció jelentőségére és annak sikerességére az ügyfélszolgálat világában. Fővárosi Közmű vállalatnál dolgozom jogi telefonos ügyintézőként. Olyan kliensekkel kommunikálok napi szinten, akiknél számlatartozás miatt indította el Társaságunk a jogi eljárást. Fizetési meghagyás kibocsátásától egészen az ingatlanárverésig lévő ügyekben kell aktuális tájékoztatást adnom, illetve fizetési hajlandóságra rábírnom az ügyfelet. A mai igencsak rohanó és „mindent rögtön magamnak akaró” világban egyre több a türelmetlen, elkeseredett ember, akik számos alkalommal agresszív formában közlik mondanivalójukat. Miután napi érintettségem van ebben a témában, ezért természetes volt számomra, hogy ezen téma egyik szegmensét válasszam kutatási területemnek, szakdolgozatom témájának.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | asszertivitás, EMK, erőszakmentes, érzéslista, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |