Andriska Ákos (2024) Egy konkrét vállalat értékesítési csatornájának elemzése. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)
PDF
Andriska Ákos projektmunka1.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (670kB) |
|
PDF
Andriska Ákos KM FOSZK bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (152kB) |
Abstract
Projektmunkám egy egészen összetett folyamatot vizsgál. Egy konkrét vállalat értékesítési csatornájának a vizsgálatáról akár hosszasabban is lehetne írni annak függvényében, hogy mennyire akarjuk kifejteni a témát. Kezdésnek dolgozatomban az értékesítési csatornákat és csatornapolitikai döntések szempontjait vizsgáltam. Az értékesítési csatorna kiválasztása egy fontos feladat egy vállalat életében. Az értékesítési csatornát a hat „C” módszer alapján választjuk meg. Vagyis az angol kezdőbetűkből adódóan fogyasztó (consumer) áru (commodity) vállalat (company) versenytársak (competitors) értékesítési csatorna résztvevői (channel members) társadalmi erő (community).
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | értékesítés, értékesítési csatorna, kiskereskedelem, logisztikai rendszer, nagykereskedelem, tranzakciós funkció, Unix Autó Kft. |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2024. Jul. 15. 10:17 |
Last Modified: | 2024. Jul. 15. 10:17 |
Actions (login required)
View Item |