Egy konkrét vállalat értékesítési csatornájának elemzése

Andriska Ákos (2024) Egy konkrét vállalat értékesítési csatornájának elemzése. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)

[thumbnail of Andriska Ákos projektmunka1.pdf] PDF
Andriska Ákos projektmunka1.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (670kB)
[thumbnail of Andriska Ákos KM FOSZK bírálat.pdf] PDF
Andriska Ákos KM FOSZK bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (152kB)

Abstract

Projektmunkám egy egészen összetett folyamatot vizsgál. Egy konkrét vállalat értékesítési csatornájának a vizsgálatáról akár hosszasabban is lehetne írni annak függvényében, hogy mennyire akarjuk kifejteni a témát. Kezdésnek dolgozatomban az értékesítési csatornákat és csatornapolitikai döntések szempontjait vizsgáltam. Az értékesítési csatorna kiválasztása egy fontos feladat egy vállalat életében. Az értékesítési csatornát a hat „C” módszer alapján választjuk meg. Vagyis az angol kezdőbetűkből adódóan fogyasztó (consumer) áru (commodity) vállalat (company) versenytársak (competitors) értékesítési csatorna résztvevői (channel members) társadalmi erő (community).

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

kereskedelem és marketing

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: értékesítés, értékesítési csatorna, kiskereskedelem, logisztikai rendszer, nagykereskedelem, tranzakciós funkció, Unix Autó Kft.
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2024. Jul. 15. 10:17
Last Modified: 2024. Jul. 15. 10:17

Actions (login required)

View Item View Item