Egy konkrét vállalat értékesítési csatornájának elemzése

Andriska Ákos (2024) Egy konkrét vállalat értékesítési csatornájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Andriska Ákos projektmunka1.pdf] PDF
Andriska Ákos projektmunka1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (670kB)
[thumbnail of Andriska Ákos KM FOSZK bírálat.pdf] PDF
Andriska Ákos KM FOSZK bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (152kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám egy egészen összetett folyamatot vizsgál. Egy konkrét vállalat értékesítési csatornájának a vizsgálatáról akár hosszasabban is lehetne írni annak függvényében, hogy mennyire akarjuk kifejteni a témát. Kezdésnek dolgozatomban az értékesítési csatornákat és csatornapolitikai döntések szempontjait vizsgáltam. Az értékesítési csatorna kiválasztása egy fontos feladat egy vállalat életében. Az értékesítési csatornát a hat „C” módszer alapján választjuk meg. Vagyis az angol kezdőbetűkből adódóan fogyasztó (consumer) áru (commodity) vállalat (company) versenytársak (competitors) értékesítési csatorna résztvevői (channel members) társadalmi erő (community).

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: értékesítés, értékesítési csatorna, kiskereskedelem, logisztikai rendszer, nagykereskedelem, tranzakciós funkció, Unix Autó Kft.
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:17
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet