Andriska Ákos (2024) Egy konkrét vállalat értékesítési csatornájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Andriska Ákos projektmunka1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (670kB) |
|
PDF
Andriska Ákos KM FOSZK bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (152kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám egy egészen összetett folyamatot vizsgál. Egy konkrét vállalat értékesítési csatornájának a vizsgálatáról akár hosszasabban is lehetne írni annak függvényében, hogy mennyire akarjuk kifejteni a témát. Kezdésnek dolgozatomban az értékesítési csatornákat és csatornapolitikai döntések szempontjait vizsgáltam. Az értékesítési csatorna kiválasztása egy fontos feladat egy vállalat életében. Az értékesítési csatornát a hat „C” módszer alapján választjuk meg. Vagyis az angol kezdőbetűkből adódóan fogyasztó (consumer) áru (commodity) vállalat (company) versenytársak (competitors) értékesítési csatorna résztvevői (channel members) társadalmi erő (community).
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, értékesítési csatorna, kiskereskedelem, logisztikai rendszer, nagykereskedelem, tranzakciós funkció, Unix Autó Kft. |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |