Hántai Gergő (2024) A mesterséges intelligencia szerepe az e-kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Hántai Gergő-Szakdolgozat..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Hántai Gergő opponensi bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (501kB) |
|
PDF
HG.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom során egyaránt bemutattom a mesterséges intelligencia azon felhasználási módjai is melyek közvetlenül érintkeznek a fogyasztókkal az online vásárlási folyamat közben. Feltérképezni azokat a felhasználási módokat is melyek a háttérben működve könnyítik meg az e-kereskedelemben dolgozók minden napjait. A Primer kutatatásom során egy fogyasztók által kitötltött kérdőív segítségével mérem az AI-t használó chatbot hatékonyságát és népszerűségét. Részletesen foglalkozok a logisztikában történő fejlődési lehetőségek bemutatásával. Sok esetben gyakorlati példák segítségével mutatom be a mesterséges intelligencia felhasználási módjainak előnyeit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, logisztika, mesterséges intelligencia, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |