Balázs Hanna Dóra (2024) A munkavállalói képzés szerepe luxusszállodákban a vendégélmény szempontjából-Esettanulmány a The Ritz-Carlton, Budapest szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Balázs Hanna Dóra_szakdolgozat_CK4OM4 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 02.. Download (1MB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 02.. Download (4MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc - Balázs Hanna Dóra - aláírt.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
JDK_Szakdolgozat értékelő_Balázs Hanna Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (147kB) |
Absztrakt (kivonat)
Életünk számtalan részén megjelenik a luxus fogalma, legyen szó akár divatról, életstílusról, lakberendezésről, utazásról. Azonban bármilyen szövegkörnyezetben is használjuk, egy mindig közös a jelentésében; kényelem, gazdagság és kifinomultság érzetét hordozza. Szakdolgozatom témája a luxust, mint szolgáltatást járja körül, és betekintést ad, hogy a luxusszállodák miként tesznek meg mindent a vendégélmény javítása érdekében, illetve, hogyan lehet abból a legtöbbet kihozni, amely maradandó emlékeket teremt a vendégekben és ezáltal legközelebbi utazásuk során is az adott szállodamárkát választják. A kutatásom több témát is érint. Először is, a dolgozat azt kutatja, hogyan lehet a luxusszállodákban a vendégélményt fokozni, és ez miként van kapcsolatban a személyzet képzésével és motivációjával. A munkavállalók képzettsége és hozzáállása jelentős hatással van a vendégélmény minőségére, ezért a kutatás elemezi, hogy miként lehet javítani ezen a területen. Másodszor, a szakdolgozat azért foglalkozik a témával, mert a luxusszállodák versengő környezetben működnek, és fontos, hogy a munkavállalók a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsák, ami hozzájárul a vendégelégedettséghez és visszatérő vendégek kialakításához. A hatékony vezetés, rendszeres tréningek és ennek a megfelelő támogatása az egyén fejlődéséhez kulcsfontosságú és hozzájárul a szálloda sikerességéhez. A kutatás keretében továbbá foglalkozni kívánok a következő problémafelvetéssel. Az idegenforgalom, és azon belül pedig a szállodák világa adja az egyik legnagyobb teret a mindennapos interkulturális találkozásoknak. Felmerül a kérdés, hogy az esetlegesen felmerülő kulturális különbségekkel, és az abból adódó nehézségekkel hogyan birkóznak meg a szállodában dolgozók a mindennapjaik során, és milyen bevált stratégiákat használnak ezeknek a könnyítésére. Vizsgálni kívánom, hogy egy adott szálloda miként képes segíteni és áthidalni ezeket az esetleges kulturális különbségeket, illetve hogyan fordíthatja azokat a vendégélmény javára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | interkulturális különbségek, luxus vendéglátás, munkavállalói tréningek, vendégélmény, vendéghűség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |