A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében

Ujvári Lili Dorina (2024) A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Ujvári Lili Dorina_A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében_HKHH2F.pdf] PDF
Ujvári Lili Dorina_A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében_HKHH2F.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)
[thumbnail of Ujvári Lili Dorina _k.pdf] PDF
Ujvári Lili Dorina _k.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (162kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc_Ujvári Lili.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Ujvári Lili.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (147kB)

Abstract

Szakdolgozatomban a gasztroblogok és bloggerek megítélését vizsgálom a fogyasztók körében. Célja, hogy megválaszoljam, hogy a magyar fogyasztók mennyire ismerik a gasztroblogok, bloggerek világát, mekkora érdeklődést mutatnak feléjük, illetve ismertessem milyen előnyökkel és hátrányokkal rendelkeznek ezek a felületek. Szakdolgozatom első részében bemutatásra kerül, a blogok története, típusai, az ételfogyasztás kultúrája napjainkban, és a gasztronómiai kinálat, kereslet, illetve a gasztronómiai turizmus. Dolgozatom második részében, az általam készített kvantitatív kutatást mutatom be, amelyet az ismerőseim körében osztottam meg és elemeztem. A kutatásom célcsoportja az otthon aktívan főző egyének voltak. A gasztroblogok olvasói, illetve felhasználói, által adott válaszokat mutatom be és elemzem. A kutatásom eredményéből kiderül, hogy a fogyasztó miért marad hű az adott bloggerhez, és milyen hatással van egy adott termékajánlás a célközönségre, illetve, hogy milyen értékbeli különbségek jelennek meg a gasztroblogok és a hagyományos receptkönyvek között, illetve , hogy milyen célközönséget érnek el a gasztroblogokkal.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: gasztronómia, gasztrotörténet, internetes reklám(ok), internetmarketing, kereslet-kínálat
SWORD Depositor: User Archive
Depositing User: User Archive
Date Deposited: 2024. Jul. 15. 10:17
Last Modified: 2024. Jul. 15. 10:17

Actions (login required)

View Item View Item