A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében

Ujvári Lili Dorina (2024) A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Ujvári Lili Dorina_A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében_HKHH2F.pdf] PDF
Ujvári Lili Dorina_A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében_HKHH2F.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Ujvári Lili Dorina _k.pdf] PDF
Ujvári Lili Dorina _k.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (162kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc_Ujvári Lili.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Ujvári Lili.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (147kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a gasztroblogok és bloggerek megítélését vizsgálom a fogyasztók körében. Célja, hogy megválaszoljam, hogy a magyar fogyasztók mennyire ismerik a gasztroblogok, bloggerek világát, mekkora érdeklődést mutatnak feléjük, illetve ismertessem milyen előnyökkel és hátrányokkal rendelkeznek ezek a felületek. Szakdolgozatom első részében bemutatásra kerül, a blogok története, típusai, az ételfogyasztás kultúrája napjainkban, és a gasztronómiai kinálat, kereslet, illetve a gasztronómiai turizmus. Dolgozatom második részében, az általam készített kvantitatív kutatást mutatom be, amelyet az ismerőseim körében osztottam meg és elemeztem. A kutatásom célcsoportja az otthon aktívan főző egyének voltak. A gasztroblogok olvasói, illetve felhasználói, által adott válaszokat mutatom be és elemzem. A kutatásom eredményéből kiderül, hogy a fogyasztó miért marad hű az adott bloggerhez, és milyen hatással van egy adott termékajánlás a célközönségre, illetve, hogy milyen értékbeli különbségek jelennek meg a gasztroblogok és a hagyományos receptkönyvek között, illetve , hogy milyen célközönséget érnek el a gasztroblogokkal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gasztronómia, gasztrotörténet, internetes reklám(ok), internetmarketing, kereslet-kínálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:17
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet