Gulyás-Szabó Boglárka (2024) Mutassa be és elemezzen a Gundel étteremnél megvalósuló marketingkommunikációs tevékenységet. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (389kB) |
|
PDF
Gulyas_Szabo_Boglarka_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunka célja az, hogy átfogó képet nyújtson a marketing fontosságáról, módszereiről és alkalmazási területeiről a modern üzleti környezetben. Részletesen elemzia marketing alapelveit, stratégiáit és eszközeit, és bemutatja, hogy hogyan játszik központi szerepet a vállalkozások sikerében és növekedésében. Emellett az aktuális marketingtrendeket és kihívásokat is tárgyalja, valamint azokat a változásokat és lehetőségeket, amelyeket a digitalizáció és a globális piaci dinamika hoz magával a marketing területen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, gazdaság, marketing, marketing terv, marketingadatok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |