Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül

Veres Tímea Írisz (2024) Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül..pdf] PDF
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Veres_Timea_Projektmunka bírálati lap 2024_Talabos.pdf] PDF
Veres_Timea_Projektmunka bírálati lap 2024_Talabos.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (47kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám elkészítésének főbb motivációja az volt, hogy az értékesítéssel kapcsolatos ismereteimet bővítsem és tovább fejlesszem, illetve ezen ismeretek segítségével hozzájáruljak, az értékesítési területek jövőbeni fejlesztéséhez és további sikerességéhez. Az értékesítési módszerek elemzése napjainkban különösen aktuális, hiszen a gyorsan változó üzleti környezet, jelentős hatást gyakorol arra, hogy miként használjuk a különböző lehetőségeinket és hogyan fordítjuk ezen formáknak az előnyeit a javunkra.Hipotézisem az, hogy értékesítés során nem támaszkodhatunk csak egy értékesítési formára, mert ameddig van rá igény és lehetőség, meg kell adnunk az utasoknak a lehetőséget, hogy eldöntsék, hogy milyen formában szeretnék intézni ügyeiket. Online értékesítés során felkínálhatjuk a lehetőséget nekik, hogy otthonról, kényelmesen intézzék el a foglalást, időt és pénzt spórolva, míg offline értékesítés során személyesen konzultáljanak az értékesítővel és minden információt meg kérdezhessen tőle, amelyre szüksége lesz ahhoz, hogy kitudja választani a számára legmegfelelőbb terméket.Célom a kutatással az, hogy megvizsgáljam, illetve összehasonlítsam, az online és offline értékesítés előnyeit és átfogó összegzést írjak arról, hogy miért fontos az, hogy egy cég mindkét értékesítési csatornával működjön.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, értékesítés, interjú, utazás, utazási irodák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:16
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet