Montvai Máté (2024) A polckép hatása a fogyasztókra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Montvai Máté - Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (900kB) |
|
PDF
KM FOSZK bírálati lap Montvai Máté.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
Absztrakt (kivonat)
A polckép hatása a vásárlókra olyan témakör, amely már régóta foglalkoztatja a kiskereskedelmi szakembereket és kutatókat. A vásárlási ösztönzés téma mindig is vonzott engem, ezért érdeklődésem a kiskereskedelmi környezet és a polckép tervezése iránt is kifejezetten erős, hogy milyen módon alakítják ki és tervezik meg az üzleteket annak érdekében, hogy vonzóak legyenek a vásárlók számára és hogyan befolyásolja ez a vásárlási döntéseket. Továbbá, a polckép hatása a vásárlókra olyan téma, amely rengeteg lehetőséget rejt magában a kutatás számára. Az üzleti környezet folyamatos változása miatt fontosnak tartom, hogy naprakész és releváns ismeretekkel rendelkezzünk a kiskereskedelmi elrendezés területén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszer-kereskedelem, fogyasztói kultúra, fogyasztói szokások, piaci kereslet, tervezésmenedzsment, viselkedéskultúra |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |