A polckép hatása a fogyasztókra

Montvai Máté (2024) A polckép hatása a fogyasztókra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Montvai Máté - Projektmunka.pdf] PDF
Montvai Máté - Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (900kB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap Montvai Máté.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap Montvai Máté.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (235kB)

Absztrakt (kivonat)

A polckép hatása a vásárlókra olyan témakör, amely már régóta foglalkoztatja a kiskereskedelmi szakembereket és kutatókat. A vásárlási ösztönzés téma mindig is vonzott engem, ezért érdeklődésem a kiskereskedelmi környezet és a polckép tervezése iránt is kifejezetten erős, hogy milyen módon alakítják ki és tervezik meg az üzleteket annak érdekében, hogy vonzóak legyenek a vásárlók számára és hogyan befolyásolja ez a vásárlási döntéseket. Továbbá, a polckép hatása a vásárlókra olyan téma, amely rengeteg lehetőséget rejt magában a kutatás számára. Az üzleti környezet folyamatos változása miatt fontosnak tartom, hogy naprakész és releváns ismeretekkel rendelkezzünk a kiskereskedelmi elrendezés területén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: élelmiszer-kereskedelem, fogyasztói kultúra, fogyasztói szokások, piaci kereslet, tervezésmenedzsment, viselkedéskultúra
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:16
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet