Bencze Balázs Imre (2024) Az ALDI értékesítési stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szakdolgozat 01 (3) (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Bencze_Balazs_Imre_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
Tisztelt Olvasó!Szakdolgozatomban/projektmunkámban a kereskedelmi vállalatok stratégiájával, fókuszban az értékesítési stratégiákkal foglalkozom. Munkám középpontjában a hazai piac egyik legnagyobb szereplője az ALDI áll. Dolgozatomban részletesen kitérek a vállalat különböző részlegeire. Megvizsgálom többek között a beszerzés és expanziós politikát, a kiszállítást és az üzleteket. Összehasonlító elemzéseim mellett megtalálható még egy nem reprezentatív felmérés, melyről diagramokat szúrtam be és egyesével elemeztem azok eredményét. Ezután felvázoltam a cég jövőképét, összefoglalót írtam és javaslatokat tettem. A kutatómunka végére hipotézisem részben igazolódott részben pedig nem. Számtalan új információra és tudásra tettem szert magam is a dolgozat elkészítése közben. Jó olvasást kívánok!
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ármarketing, árstratégia, belkereskedelem, belső vállalati folyamatok, beszerzési stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |