Az ALDI értékesítési stratégiája

Bencze Balázs Imre (2024) Az ALDI értékesítési stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat 01 (3) (1).pdf] PDF
Szakdolgozat 01 (3) (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bencze_Balazs_Imre_biralat.pdf] PDF
Bencze_Balazs_Imre_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (236kB)

Absztrakt (kivonat)

Tisztelt Olvasó!Szakdolgozatomban/projektmunkámban a kereskedelmi vállalatok stratégiájával, fókuszban az értékesítési stratégiákkal foglalkozom. Munkám középpontjában a hazai piac egyik legnagyobb szereplője az ALDI áll. Dolgozatomban részletesen kitérek a vállalat különböző részlegeire. Megvizsgálom többek között a beszerzés és expanziós politikát, a kiszállítást és az üzleteket. Összehasonlító elemzéseim mellett megtalálható még egy nem reprezentatív felmérés, melyről diagramokat szúrtam be és egyesével elemeztem azok eredményét. Ezután felvázoltam a cég jövőképét, összefoglalót írtam és javaslatokat tettem. A kutatómunka végére hipotézisem részben igazolódott részben pedig nem. Számtalan új információra és tudásra tettem szert magam is a dolgozat elkészítése közben. Jó olvasást kívánok!

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ármarketing, árstratégia, belkereskedelem, belső vállalati folyamatok, beszerzési stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:16
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet