Molnár Lilla (2024) A kommunikáció és szolgáltatásmarketing tevékenység bemutatása a Nagykanizsai Tourinform irodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Molnár_Lilla_Projektmunka bírálati lap 2024_Talabos.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (47kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban a szolgáltatásmarketing és a kommunikáció témakörét tekintettem át, levetítve a nagykanizsai Tourinform iroda működésére. A kommunikáció az egyik legfontosabb eszköz az emberek kezében, hiszen ezen keresztül tudjuk hallhatóvá tenni magunkat, megismertetni másokkal gondolatainkat és elképzeléseinket, meggyőzni embereket a jelenlegi rohanó világunkban. Ahogy a bevezetőben leírtam, a kommunikáció az egyik legfontosabb eszköz az emberek kezében, hiszen ezen keresztül tudjuk hallhatóvá tenni magunkat, megismertetni másokkal gondolatainkat. Elemeztem a külső-, belső- valamint a dolgozók és vendégek közötti közvetlen kommunikáció eszközeit, lehetőségeit, majd kitértem a nyelvtudás kérdésének fontosságára az idegenforgalom területén. Projektmunkámban a Tourinform irodákról, működéséről adtam egy általános áttekintést, megfogalmazva azok legfontosabb jellemzőit, tulajdonságait és tevékenységüket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, marketing, szolgáltatásmarketing, Tourinform, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |