Kirtyán Petra (2024) A Rexona Maximum Protection termékcsalád bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kirtyán Petra- A Rexona Maximum Protection termékcsalád bevezetése (2).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 30.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (265kB) |
|
PDF
Kirtyán Petra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (99kB) |
|
PDF
Kirtyán Petra_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (288kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az Unilevernél dolgozom marketing gyakornokként, az egyik márka ami hozzám tartozik, az a Rexona. Egy konkrét termékcsaládnak a bevezetéséről írtam benne, a Maximum Protectionről. Szerettem volna megtudni, hogy az Unilevernél mi a termékbevezetés folyamata itt a dezodor kategórián, illetve szerettem volna arról is információt kapni, amit desk research-el nem lehet kideríteni, azaz a fogyasztók mit gondolnak a márkáról, használják-e, elégedettek e vele. Ehhez egy kérdőívet tettem közzé, mindenféle ehhez kapcsolódó kérdéssel. Végül a termékbevezetés pénzügyi eredményeit is beleraktam, hogy lássuk, sikeres volt-e a termékbevezetés, mekkora volt a konverziós arány, és a prémiumizációt sikerült-e elérni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketing-kampány, projekt, Rexona, termékbevezetés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |