Szücs Petra (2024) Invia.hu: Az online utazási platform működésének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
SzücsPetra_FOSZK_Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (80kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az projektmunka az Invia cég tevékenységének és munkafolyamatainak részletes leírását tartalmazza, beleértve a franchise-hálózatot, vagy a cég szolgáltatásait. Különbséget tesz az utazásszervezés és utazásközvetítés között, bemutatja az Invia.hu online felület működését és a munkaköreit, mint például a pénzügyi területet, értékesítést vagy az ügyfélszolgálatot. Ismerteti, hogy egy utas miként, és hogyan kerül be a rendszerbe, említést tesz a népszerű desztinációkról, kitér egy jó igényfelmérés alapjaihoz, emellett a saját munkakörömet, és a személyes tapasztalataimat is taglalja.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | igényfelmérés, Invia, utazási irodák, utazásszervezés, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |