Az Y és a Z generáció online fogyasztói magatartásának összehasonlítása

Jakab Zsófia (2024) Az Y és a Z generáció online fogyasztói magatartásának összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Jakba Zsófia_ELPXL1_Szakdolgozat_.pdf] PDF
Jakba Zsófia_ELPXL1_Szakdolgozat_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (812kB)
[thumbnail of BKB_BIRALAT_Jakab_ZS_Szakdolgozat.pdf] PDF
BKB_BIRALAT_Jakab_ZS_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (291kB)
[thumbnail of Jakab Zsófia.pdf] PDF
Jakab Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (284kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az Y és a Z generáció online fogyasztói magatartásának összehasonlítását taglalja. A fogyasztói magatartás folyamatosan változik, különösen az online térben. A tanulmány célja, hogy feltárja az említett generációk online vásárlói szokásait, motivációit és a vásárlói döntés folyamatait. Kérdőíves kutatás alapján mutatja be, hogy a kitöltőket milyen közösségi média platform vezeti leggyakrabban vásárláshoz, hogy milyen gyakran vásárolnak, illetve hogy milyen terméket vásárolnak online.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, online vásárlás, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:16
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet