Jakab Zsófia (2024) Az Y és a Z generáció online fogyasztói magatartásának összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Jakba Zsófia_ELPXL1_Szakdolgozat_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (812kB) |
|
PDF
BKB_BIRALAT_Jakab_ZS_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (291kB) |
|
PDF
Jakab Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (284kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat az Y és a Z generáció online fogyasztói magatartásának összehasonlítását taglalja. A fogyasztói magatartás folyamatosan változik, különösen az online térben. A tanulmány célja, hogy feltárja az említett generációk online vásárlói szokásait, motivációit és a vásárlói döntés folyamatait. Kérdőíves kutatás alapján mutatja be, hogy a kitöltőket milyen közösségi média platform vezeti leggyakrabban vásárláshoz, hogy milyen gyakran vásárolnak, illetve hogy milyen terméket vásárolnak online.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, online vásárlás, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |