Verebi Zsuzsanna (2024) Szépségipar fogyasztóinak megtartása az inflációs helyzetben, marketingkommunikációs eszközök által. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_ Verebi Zsuzsanna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Verebi_Zsuzsanna_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projekt munkám témája az infláció okozta nehézségek a szépségiparban és, hogy miként tudják a szolgáltatók megtartani a fogyasztóikat a marketingkommunikációs eszközök által. Téma választásom azért erre a területre esett, hiszen csak úgy mint számos embertársam, én is szeretem igénybe venni ezen szolgáltatások összességét. Illetve szakmai gyakorlatomat is egy szépségipari vállalatnál töltöttem. Projektmunkám során primer és szekunder kutatást is végeztem. Primer kutatásként kvalitatív jellegű felmérést végeztem, mely során egy kérdőívet tettem közzé amelyet 136 fő töltött ki. Szekunder felmérésem során a szakirodalmi áttekintés segítség mélyebben bele ásni magam a kutatott témába. Kutatásom eredménye hasznos lehet többekközött az általam kutatott vállalat részére hiszen számos javaslattételt tettem dolgozatom végén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztók, infláció, marketingkommunikáció, szépségipar, szolárium |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |