Szépségipar fogyasztóinak megtartása az inflációs helyzetben, marketingkommunikációs eszközök által

Verebi Zsuzsanna (2024) Szépségipar fogyasztóinak megtartása az inflációs helyzetben, marketingkommunikációs eszközök által. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_ Verebi Zsuzsanna.pdf] PDF
Projektmunka_ Verebi Zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Verebi_Zsuzsanna_biralat.pdf] PDF
Verebi_Zsuzsanna_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)

Absztrakt (kivonat)

Projekt munkám témája az infláció okozta nehézségek a szépségiparban és, hogy miként tudják a szolgáltatók megtartani a fogyasztóikat a marketingkommunikációs eszközök által. Téma választásom azért erre a területre esett, hiszen csak úgy mint számos embertársam, én is szeretem igénybe venni ezen szolgáltatások összességét. Illetve szakmai gyakorlatomat is egy szépségipari vállalatnál töltöttem. Projektmunkám során primer és szekunder kutatást is végeztem. Primer kutatásként kvalitatív jellegű felmérést végeztem, mely során egy kérdőívet tettem közzé amelyet 136 fő töltött ki. Szekunder felmérésem során a szakirodalmi áttekintés segítség mélyebben bele ásni magam a kutatott témába. Kutatásom eredménye hasznos lehet többekközött az általam kutatott vállalat részére hiszen számos javaslattételt tettem dolgozatom végén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztók, infláció, marketingkommunikáció, szépségipar, szolárium
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:16
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet