Gerilla-marketing, Vírusmarketing a 21.században

Varga Lehel (2024) Gerilla-marketing, Vírusmarketing a 21.században. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Gerilla-marketing, Vírusmarketing a 21. században.pdf] PDF
Gerilla-marketing, Vírusmarketing a 21. században.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Varga Lehel_KM FOSZK bírálati lap.pdf] PDF
Varga Lehel_KM FOSZK bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (244kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom fő célja az hogy megfejtsem azt a kérdést hogy alkalmazható-e manapság a gerillamarketing/vírusmarketing, ha igen akkor hogyan, ha nem akkor miért nem. Fő célom az is hogy szemléltessem ennek a marketingstratégiának a hasznosságát vagy hátrányát, illetve azt hogy miként alkalmazható ez a fajta stratégia úgy hogy az még ne legyen káros a vállalat számára illetve a fogyasztó számára. Célom vizsgálni azt is, hogy miként van hatása manapság ez a társadalmunkra és hogy esetleg meg-e lehet ma is játszani a „Klapka György féle hagyományos mosóporos” ingyen marketing kampányt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, business, gerillamarketing, marketing, vírusmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:16
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet