Varga Lehel (2024) Gerilla-marketing, Vírusmarketing a 21.században. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Gerilla-marketing, Vírusmarketing a 21. században.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Varga Lehel_KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom fő célja az hogy megfejtsem azt a kérdést hogy alkalmazható-e manapság a gerillamarketing/vírusmarketing, ha igen akkor hogyan, ha nem akkor miért nem. Fő célom az is hogy szemléltessem ennek a marketingstratégiának a hasznosságát vagy hátrányát, illetve azt hogy miként alkalmazható ez a fajta stratégia úgy hogy az még ne legyen káros a vállalat számára illetve a fogyasztó számára. Célom vizsgálni azt is, hogy miként van hatása manapság ez a társadalmunkra és hogy esetleg meg-e lehet ma is játszani a „Klapka György féle hagyományos mosóporos” ingyen marketing kampányt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, business, gerillamarketing, marketing, vírusmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |