Kósa Klaudia (2024) Influencerek szerepe az utazási döntésekben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kósa Klaudia_Influencerek szerepe az utazási döntésekben_IMLAPH.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Kósa Klaudia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (154kB) |
|
PDF
Kosa_Klaudia_Opponens_Lukacs_Rita.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (149kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom az influencerek szerepét vizsgálja az utazási döntésekben. A dolgozat célja, hogy választ kapjunk arra, hogy az influencerek által megosztott utazási tartalmak hogyan befolyásolják a felhasználók döntéseit és preferenciáit. Dolgozatom első részében néhány alapfogalmat határozok meg az influencerek és a közösségi média kapcsán. Kutatásom során releváns személyekkel készítettem interjút mind kínálati, keresleti és használói oldalról. Az interjúkat két influencerrel és egy szálloda igazgaztóval készítettem. Ezen kívül fókuszcsoportokkal folytattam beszélgetést a témában, különböző korosztályok képviselőivel. A kutatásom végére meghatározható volt, hogy az influencerek milyen hatással vannak az emberek életére és döntéseik befolyásolására, például az utazási tervezések során. Eredményeim összesítése alapján egyértelműen látható, hogy az influencerek hatására az emberek többségének hogyan változtak az utazási szokásai az elmúlt években.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer, közösségi média, marketing, szabadidő, utazási döntés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |