A front office szerepe és jelentősége a szállodai vendégélményben

Hamza Nikolett (2024) A front office szerepe és jelentősége a szállodai vendégélményben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A Front Office szerepe és jelentősége a szállodai vendégélményben.pdf] PDF
A Front Office szerepe és jelentősége a szállodai vendégélményben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Projektmunka bírálati lap 2024_Hamza Nikolett_ konzulens Jakab Gábor.pdf] PDF
Projektmunka bírálati lap 2024_Hamza Nikolett_ konzulens Jakab Gábor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (144kB)

Absztrakt (kivonat)

A Front Office szerepét és jelentőségét szeretném bemutatni a projektmunkámban a szállodai vendégélményen keresztül, amire azért esett a választásom, mert a szakmai gyakorlatomat a Mercure Ibis Budapest Castle Hill szállodában teljesítettem recepciósként.A szállodaipar, valamint a vendéglátás sikerét nagyban befolyásolja az emberi kontaktus, hogy a személyzet hogyan viszonyul a vendégekhez. A recepciósok hozzáállása, segítőkészsége és hangulata jelentős szerepet játszik a vendégélményben. Egy recepciósnak a vendégpanaszokat gyorsan és hatékonyan kell tudnia kezelni, informálnia kell a vendégeket a szolgáltatásokról és a helyi látnivalókról, a vendégek minden kérését teljesítenie kell, valamint kapcsolatot kell tartania a szálloda többi részlegével is. Így a projektmunkámban be kívánom mutatni, hogy egy recepciós mivel tud leginkább hozzájárulni a vendégélmény maximalizálásához, hogyan kell kezelni a vendégpanaszokat, konfliktusokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, Front Office, recepció, vendégélmény, vendégpanasz
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:16
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet