Hamza Nikolett (2024) A front office szerepe és jelentősége a szállodai vendégélményben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A Front Office szerepe és jelentősége a szállodai vendégélményben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Projektmunka bírálati lap 2024_Hamza Nikolett_ konzulens Jakab Gábor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (144kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Front Office szerepét és jelentőségét szeretném bemutatni a projektmunkámban a szállodai vendégélményen keresztül, amire azért esett a választásom, mert a szakmai gyakorlatomat a Mercure Ibis Budapest Castle Hill szállodában teljesítettem recepciósként.A szállodaipar, valamint a vendéglátás sikerét nagyban befolyásolja az emberi kontaktus, hogy a személyzet hogyan viszonyul a vendégekhez. A recepciósok hozzáállása, segítőkészsége és hangulata jelentős szerepet játszik a vendégélményben. Egy recepciósnak a vendégpanaszokat gyorsan és hatékonyan kell tudnia kezelni, informálnia kell a vendégeket a szolgáltatásokról és a helyi látnivalókról, a vendégek minden kérését teljesítenie kell, valamint kapcsolatot kell tartania a szálloda többi részlegével is. Így a projektmunkámban be kívánom mutatni, hogy egy recepciós mivel tud leginkább hozzájárulni a vendégélmény maximalizálásához, hogyan kell kezelni a vendégpanaszokat, konfliktusokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, Front Office, recepció, vendégélmény, vendégpanasz |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |