Ruzinkovics László (2024) Bosch vállalati és marketing stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
BOSCH Ruzinkovics László(TXNQ75).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap Ruzinkovics László.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (199kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Ruzinkovics_László.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Bosch vállalati és marketing stratégiájáról szól.A marketing szerepével kapcsolatban vizsgálom meg a dolgozatban az egyik ismert márka, a BOSCH marketingstratégiájának sikerességét a fogyasztók attitűdjeit kutatva. A marketingben különösen az online marketing szerepére fókuszálok, figyelembe véve a lakosság internetezési szokásait. Az online marketing kapcsán kiemeltnek ítélem a közösségi média szerepét, amit megalapozott számomra az, hogy az Eurobarometer 2022. évi média és hírszolgáltatás felmérése szerint az Európai Unió országai között hazánkban az egyik legmagasabb a közösségi platformokkal szembeni tanúsított bizalom szintje a felhasználók körében.Célom elsődlegesen az, hogy a gazdasági helyzetet és az inflációt figyelembe véve, ebben a környezetben megvizsgáljam egy nagyobb márka pozícióját, a márka iránti igényt, a fogyasztók lojalitását, az ehhez hozzájáruló marketing szerepét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cégstratégia, marketing, stratégia, vállalati marketing stratégiák, vállalati stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |