Bacsa Henriett Anita (2024) A tánc és a mozgás szerepe a személyiségfejlesztésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bacsa Henriett Anita, Szakdolgozat MD096Z.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bacsa Henriett Anita bírálat Keszei Barbara.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (281kB) |
|
PDF
Bacsa Henrietta KSZ bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (304kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban egyre több kutatás foglalkozik a terápiás, személyiségfejlesztő foglalkozások lehetőségével. Szakdolgozatom célja a tánc és a mozgás szerepe a személyiségfejlesztésben és ennek lehetőségei hazánkban részletes elemzése és megértése volt, illetve a közösségépítő szerepét is megvizsgáltam. Kutatásomhoz félig strukturált interjúkat készítettem összesen hét tánciskola vezetővel vagy éppen az egyesület táncosával. A kutatásom célcsoportja leginkább a kisgyermekek voltak, de szót ejtek az idősebb korosztályról is. A dolgozatomban a tánc és mozgás szerepét mutatom be az ember életében és fejlődésében. Elsősorban bevezetem az olvasót a tánc világába. Részletezem a táncos lehetőségeket a személyiség fejlesztésére hazánkban. Szót ejtek a táncterápiás foglalkozások kialakulásáról és különböző formáiról. Majd a legvégén bemutatom és kifejtem interjú alanyaim válaszait a témával kapcsolatban. Összeségében választ kaptam kérdéseimre, melyek beigazolódtak és rá tudtam világítani a lényegre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | csapatépítés, emberi közösség, fejlődés, oktatás, sportegyesület |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |