Alberti Dorina (2014) Az online marketing hatása a vállalkozások jövedelmezőségére néhány esettanulmány tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Alberti_D.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban az online marketing egyes eszközeire helyezem a hangsúlyt, melyet elméleti háttéren és gyakorlati példákon keresztül szemléltetek. Továbbá áll még a munkám egy hosszabb felvezető részből, melyben definiálom és részletezem a vállalkozást, a ROI-t és az internet kialakulását, feljlődését és használatát. Végül pedig egy primer kutatással támasztom alá a hipotézisemet, ami a következő: Az online marketing megfelelő használata pozitívan hat a ROI alakulására.
Magyar cím
Az online marketing hatása a vállalkozások jövedelmezőségére néhány esettanulmány tükrében
Angol cím
The impact of online marketing on the profitability of enterprises in the light of some key studies
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online marketing, ROI, Internet stratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:15 |
Utolsó módosítás: | 2015. Szep. 16. 11:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |