Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül

Szőke Dorka (2024) Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_BGE_Szoke_Dorka.pdf] PDF
Szakdolgozat_BGE_Szoke_Dorka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szoke_Dorka_BA_KM_BELSO_Bekesi_Gabor.pdf] PDF
Szoke_Dorka_BA_KM_BELSO_Bekesi_Gabor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (210kB)
[thumbnail of Szoke_Dorka_BA_KM_ertekeles_KULSO_Sarosi_Ferenc.pdf] PDF
Szoke_Dorka_BA_KM_ertekeles_KULSO_Sarosi_Ferenc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

A közösségi média térnyerése, mint potenciális reklámfelület, az utóbbi években drasztikus mértékben felgyorsult. Amíg a közösségi média marketing korai időszakában már önmagában az is versenyelőnyt jelentett a vállalatok számára, ha jelen vannak bizonyos platformokon, addig mára már mondhatni, hogy ez „alapkövetelmény.” A hatékony működéshez pedig elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű és minőségű kommunikáció az oldalakon. Ehhez azonban ismerni kell a célcsoport igényeit és a rendelkezésre álló marketing eszközöket, és a vállalatnak tudnia kell ezeket a megfelelő felületeken a megfelelő módon alkalmazni. A dolgozatomban számos példával szemléltetem, hogy milyen lehetőségei vannak a cégeknek az online marketing kommunikációjuk hatékonyságának növelésére. Arra is kitérek, hogy miért is van nagy jelentősége a márka-és közösségépítésnek a jelenlegi versenyhelyzetben. Valamint ismertetem egy kisvállalkozás és egy multinacionális vállalat közösségi média stratégiáját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségépítés, közösségi média, marketing kommunikáció, márkaépítés, online marketing, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:16
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet