Cseh Panna (2024) A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Cseh Panna_Szakdolgozat_CHFGE8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc-1 - Cseh Panna - aláírt.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
JDK_Szakdolgozat értékelő_Cseh Panna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a vendégelégedettség és az emlékezetes élmény közötti kapcsolatot vizsgálja a Marriott Autograph Collection szállodáiban, különös tekintettel egy Magyarországon és egy Amerikai Egyesült Államokban található szállodában. A primer kutatás három módszert foglal magában, egy kérdőíves felmérést, két szekértői mélyinterjút és egy TripAdvisor kommentelemzést. Az eredmények alapján megállapítható, hogy a személyzet-vendég interakciók kulcsfontosságúak a vendégelégedettség és élmény szempontjából.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marriott, szállodaipar, szállodalánc, vendégelégedettség, vendégélmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |