A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül

Cseh Panna (2024) A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Cseh Panna_Szakdolgozat_CHFGE8.pdf] PDF
Cseh Panna_Szakdolgozat_CHFGE8.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc-1 - Cseh Panna - aláírt.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc-1 - Cseh Panna - aláírt.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of JDK_Szakdolgozat értékelő_Cseh Panna.pdf] PDF
JDK_Szakdolgozat értékelő_Cseh Panna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (146kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a vendégelégedettség és az emlékezetes élmény közötti kapcsolatot vizsgálja a Marriott Autograph Collection szállodáiban, különös tekintettel egy Magyarországon és egy Amerikai Egyesült Államokban található szállodában. A primer kutatás három módszert foglal magában, egy kérdőíves felmérést, két szekértői mélyinterjút és egy TripAdvisor kommentelemzést. Az eredmények alapján megállapítható, hogy a személyzet-vendég interakciók kulcsfontosságúak a vendégelégedettség és élmény szempontjából.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marriott, szállodaipar, szállodalánc, vendégelégedettség, vendégélmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:15
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet