A Grundfos Vállalat Elemzése, Marketingje és Fenntarthatósága

Dobos Krisztián Tibor (2024) A Grundfos Vállalat Elemzése, Marketingje és Fenntarthatósága. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Grundfos Vállalat Elemzése, Marketingje és Fenntarthatósága.pdf] PDF
A Grundfos Vállalat Elemzése, Marketingje és Fenntarthatósága.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Grundfos mélyinterjú kérdések.pdf] PDF
Grundfos mélyinterjú kérdések.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (184kB)
[thumbnail of Grundfos kérdőív.pdf] PDF
Grundfos kérdőív.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (174kB)
[thumbnail of Dobos Krisztián Tibor_BGE_20250528.pdf] PDF
Dobos Krisztián Tibor_BGE_20250528.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (197kB)
[thumbnail of Dobos Krisztián_belső bírálat.pdf] PDF
Dobos Krisztián_belső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (315kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom a Grundfos vállalat elemzésével foglalkozik. A vállalat megtetszett a különleges tulajdonosi rendszere miatt, amelyről egy baráti társaságban hallottam először. A szakdolgozatom a marketinget és a fenntarthatóságot veszi a középpontjába. Továbbá a SWOT-analízissel, a STEEP-analízissel és hasonló marketinges elméletekkel támasztom alá a kutatásom. A Grundfos környezettudatossággal kapcsolatos tevékenységeit és terveit kifejtem és cikkeket használok fel ezek alátámasztására. A vevői-elégedettség és a fogyasztói magatartás megértése és elemzése is fontosnak bizonyult a számomra, ezért részletesen foglalkoztam a kérdéssel. A tanult módszerek alapján, kérdőívet és mélyinterjút is egyaránt használtam, hogy még pontosabb képet kapjak a kutatásom végeredményéül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fenntarthatóság, fogyasztói magatartás, környezettudatosság, marketing, vevői-elégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:15
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet