Dévényi Bence (2024) Turizmusmarketing a Sárosdi Pince és Vendégház szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
projektmunka DB (1) (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
KM FOSZK bírálati lap_Dévényi_Bence_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (249kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő témaköre a turizmusmarketing. Első részében az elméleti hátterét ismertettem, aztán egy kérdőíves kutatás segítségével vontam le következtetéseket és adtam javaslatokat a Sárosdi Pince és Vendégházzal kapcsolatban. Jó érzés volt betekinteni, egy számomra eddig ismeretlen világba. Sok érdekes és hasznos tudásra tettem szert, mint turizmust, mint kereskedelmet illetően. A turizmusmarketing célja, hogy vonzóvá tegye az adott desztinációt vagy szolgáltatást a látogatók számára, ezzel hozzájárulva a turizmus fejlődéséhez és az adott terület gazdaságának növekedéséhez. Erre a térségre a borturizmus jellemző. Véleményem szerint a fiatalok körében kell népszerűsíteni a borokat, hogy ez így maradjon és fejlődhessen. Ez a folyamat már megkezdődött, több egyetemen lehet részt venni borkostoló órákon szabadon választható tárgy keretein belül. Remélem ennek pár éven belül érzékelhető hatása lesz a borturizmust éríntő vidékeken. Nagy veszélyt jelentenek a külföldről importált alacsonyabb minőségű borok, de remélhetőleg hosszú távon is a hazai minőséget fogjuk választani.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | belföldi utazások, borturizmus, családi vállalkozás, szálláshely-szolgáltatás, turizmusfejlesztés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |