Peller Viktória (2024) A kommunikáció szerepe a Front Officeban az Ibis Budapest Heroes Square Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka Front Office.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (900kB) |
|
PDF
Peller Viktóroa_konzulensi bírálata_SiposE.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (145kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Front Officeban való megfelelő kommunikációt szeretném bemutatni és meghatározni. Jelenleg az Ibis Budapest Heroes Square Hotelban végzem a gyakorlatomat és ezzel kapcsolatosan osztom meg a tapasztalataimat és szemléleteimet. Valamint a problémamegoldás és a részlegek közötti kommunikáció fontosságát tartom fontosnak megemlíteni és kutatásom alapján is értelmezni. Külön kitérek még az Ibis szállodák különlegességeire, valamint külön elemzésére. Továbbá külön fejezeten mutatom be az Ibis Budapest Heroes Square Hotel részlegét és a Front Officeban való munkavégzés részleteit és a vendégekkel való hatékony kommunikáció részleteit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, kommunikáció, szállodák, turizmus, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |