A kommunikáció szerepe a Front Officeban az Ibis Budapest Heroes Square Hotel példáján keresztül

Peller Viktória (2024) A kommunikáció szerepe a Front Officeban az Ibis Budapest Heroes Square Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka Front Office.pdf] PDF
Projektmunka Front Office.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (900kB)
[thumbnail of Peller Viktóroa_konzulensi bírálata_SiposE.pdf] PDF
Peller Viktóroa_konzulensi bírálata_SiposE.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (145kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Front Officeban való megfelelő kommunikációt szeretném bemutatni és meghatározni. Jelenleg az Ibis Budapest Heroes Square Hotelban végzem a gyakorlatomat és ezzel kapcsolatosan osztom meg a tapasztalataimat és szemléleteimet. Valamint a problémamegoldás és a részlegek közötti kommunikáció fontosságát tartom fontosnak megemlíteni és kutatásom alapján is értelmezni. Külön kitérek még az Ibis szállodák különlegességeire, valamint külön elemzésére. Továbbá külön fejezeten mutatom be az Ibis Budapest Heroes Square Hotel részlegét és a Front Officeban való munkavégzés részleteit és a vendégekkel való hatékony kommunikáció részleteit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Front Office, kommunikáció, szállodák, turizmus, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:15
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet