How Chinese company use WeChat to be communicating and marketing with Chinese people who living in Hungary

Sun Ming (2024) How Chinese company use WeChat to be communicating and marketing with Chinese people who living in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of How Chinese company use WeChat to be communicating and marketing with Chinese people who living in Hungary.pdf] PDF
How Chinese company use WeChat to be communicating and marketing with Chinese people who living in Hungary.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Sun Ming.pdf] PDF
Sun Ming.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (101kB)
[thumbnail of Sun Ming_BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Sun Ming_BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (132kB)

Absztrakt (kivonat)

In the wave of globalization in the 21st century, digital marketing has become one of the key strategies for companies to go global. The rise of social media, especially platforms such as WeChat, has reshaped the way companies communicate with global consumers. The purpose of this paper is to explore how overseas Chinese companies can market and communicate with local Chinese through WeChat. It also summarizes the common marketing schemes used by overseas companies through survey questionnaires and case studies.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: communication, marketing, Overseas Marketing, Social media, WeChat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:15
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet