Sun Ming (2024) How Chinese company use WeChat to be communicating and marketing with Chinese people who living in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
How Chinese company use WeChat to be communicating and marketing with Chinese people who living in Hungary.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Sun Ming.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (101kB) |
|
PDF
Sun Ming_BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (132kB) |
Absztrakt (kivonat)
In the wave of globalization in the 21st century, digital marketing has become one of the key strategies for companies to go global. The rise of social media, especially platforms such as WeChat, has reshaped the way companies communicate with global consumers. The purpose of this paper is to explore how overseas Chinese companies can market and communicate with local Chinese through WeChat. It also summarizes the common marketing schemes used by overseas companies through survey questionnaires and case studies.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | communication, marketing, Overseas Marketing, Social media, WeChat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |