Erőszakmentes kommunikáció a közvetlen értékesítésben

Fuchs Anita (2024) Erőszakmentes kommunikáció a közvetlen értékesítésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Erőszakmentes kommunikáció a közvetlen értékesítésben.pdf] PDF
Erőszakmentes kommunikáció a közvetlen értékesítésben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (835kB)
[thumbnail of BSc(BA) és MSc bírálati lapFuchs 2024.pdf] PDF
BSc(BA) és MSc bírálati lapFuchs 2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (240kB)
[thumbnail of Fuchs Anita.pdf] PDF
Fuchs Anita.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (277kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban a közvetlen értékesítői piacon túlkínálat uralkodik, bármilyen területen tájékozódik az ügyfél, számos hasonló áruból tud válogatni. Ebből kifolyólag a meghozott vásárlási döntésben jelentős befolyásoló tényezővel bír az értékesítő személye, illetve annak kommunikációs stílusa. Ez a stílus az erőszakmentes – erőszakos (életidegen) skála számos pontján elhelyezhető. A szakirodalmak tanulmányozása során azt figyeltem meg, hogy a 2000-es éveket megelőzően jellemző rábeszélős értékesítés mellett az utóbbi évtizedekben egyre markánsabban jelenik meg az erőszakmentes stílus is. A szakdolgozatomban arra kerestem a választ, hogy van-e szükség a közvetlen értékesítők kommunikációjának fejlesztésére a jobb emberi kapcsolatok és nagyobb üzleti sikerek érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Munkahelyi mentálhigiéné

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: erőszakmentes, értékesítés, kommunikáció, meggyőzés, ügyfélkezelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:15
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet