Fuchs Anita (2024) Erőszakmentes kommunikáció a közvetlen értékesítésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Erőszakmentes kommunikáció a közvetlen értékesítésben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (835kB) |
|
PDF
BSc(BA) és MSc bírálati lapFuchs 2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (240kB) |
|
PDF
Fuchs Anita.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (277kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban a közvetlen értékesítői piacon túlkínálat uralkodik, bármilyen területen tájékozódik az ügyfél, számos hasonló áruból tud válogatni. Ebből kifolyólag a meghozott vásárlási döntésben jelentős befolyásoló tényezővel bír az értékesítő személye, illetve annak kommunikációs stílusa. Ez a stílus az erőszakmentes – erőszakos (életidegen) skála számos pontján elhelyezhető. A szakirodalmak tanulmányozása során azt figyeltem meg, hogy a 2000-es éveket megelőzően jellemző rábeszélős értékesítés mellett az utóbbi évtizedekben egyre markánsabban jelenik meg az erőszakmentes stílus is. A szakdolgozatomban arra kerestem a választ, hogy van-e szükség a közvetlen értékesítők kommunikációjának fejlesztésére a jobb emberi kapcsolatok és nagyobb üzleti sikerek érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | erőszakmentes, értékesítés, kommunikáció, meggyőzés, ügyfélkezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |