Fábián Fanni (2024) Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka kész.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (633kB) |
|
PDF
Fábián Fanni_Projektmunka_bírálat_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Front Office tevékenységének vizsgálatáról írok a projektmunkámban, mert itt töltöttem a legtöbb időm és ez érdekel a legjobban. Elsőként bemutatom agyakorlati helyem, majd részletezem a feladataim a 3 hónap alatt. Pár oldalnyi szakirodalmi rész következik, melyben online könyveket és cikkeket dolgozok fel saját szavaimmal. Kitérve a wellness- és egészségturizmusra is. A kutatásaim által, jobban megismerhető az FO feladati és fontossága, hiszen ez a részleg a szálloda szíve. Természetesen a többi részleggel való kommunikálás is ugyanolyan fontos. Mivel a hotel Nyugat - Magyarországon helyezkedik el, ezért eltérő a vendégösszetétel és a célközönség is, többségben osztrákok, csehek a vendégek. Ezáltal rendkívül fontos itt a német nyelv tudása. A pandémiás időszakra is kitérek kicsit, hiszen mint mindenre, a szállodára is hatással volt. Megvizsgálom a 2021-2022-es évek vendégforgalmát. Végezetül, összefoglalom a következtetéseimet és megosztom a tapasztalataim, véleményem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Ausztria, célcsopor(tok), kommunikáció, szállodák, turizmus, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |