Willner-Haring Kata (2024) A Balaton turisztikai térség marketing-tevékenységének elemzése a vendéglátás-gasztronómia szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Balaton turisztikai térség marketing-tevékenységének elemzése a vendéglátás-gasztronómia szempontjából - Willner-Haring Kata YGL7V7.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Willner-Haring Kata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
|
PDF
240513_Bsc_WillnerHaringKata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (155kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a Balatoni Turisztikai Térség marketingetvékenységének sikerességének vizsgálatáról szól a gasztronómián keresztül. Célja, hogymegválaszoljam, hogy a magyar turisták mennyire ismerik a Balaton Turisztikai Térség marketing kampányit és hogy a gasztronómiai programlehetőségek mekkora érdeklődést keltenek a látogatókban a vizsgált térség esetében.Dolgozatom első részében bemutatásra kerülnek a turisztikai térségek, a gasztronómia és a marketing fogalma, a Balatoni térség marketingtevékenysége, illetve gasztronómiai adottságai. Szakdolgozatom második részében az általam készített Magyar Turisztikai Ügynökséggel folytatott interjú, és a kérdőívem elemzése kerül a középpontba. A Balaton környékén turisztikai vállalkozással vagy vendéglátóegységgel rendelkező cégek, illetve a térségbe látogató turisták által adott eredményeket elemzem és mutatom be. Az eredmények elemzéséből kiderül, hogy mennyire ismerik a turisták a balatoni térség turisztikai szervezeteinek tevékenységét, illetve, hogy milyen fejlesztések szükségesek a jelenleginél is hatékonyabb marketing elérése érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Balaton, gasztronómia, közösségi média, marketing, turisztikai desztináció, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |