A Balaton turisztikai térség marketing-tevékenységének elemzése a vendéglátás-gasztronómia szempontjából

Willner-Haring Kata (2024) A Balaton turisztikai térség marketing-tevékenységének elemzése a vendéglátás-gasztronómia szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Balaton turisztikai térség marketing-tevékenységének elemzése a vendéglátás-gasztronómia szempontjából - Willner-Haring Kata YGL7V7.pdf] PDF
A Balaton turisztikai térség marketing-tevékenységének elemzése a vendéglátás-gasztronómia szempontjából - Willner-Haring Kata YGL7V7.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Willner-Haring Kata.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Willner-Haring Kata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (146kB)
[thumbnail of 240513_Bsc_WillnerHaringKata.pdf] PDF
240513_Bsc_WillnerHaringKata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (155kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a Balatoni Turisztikai Térség marketingetvékenységének sikerességének vizsgálatáról szól a gasztronómián keresztül. Célja, hogymegválaszoljam, hogy a magyar turisták mennyire ismerik a Balaton Turisztikai Térség marketing kampányit és hogy a gasztronómiai programlehetőségek mekkora érdeklődést keltenek a látogatókban a vizsgált térség esetében.Dolgozatom első részében bemutatásra kerülnek a turisztikai térségek, a gasztronómia és a marketing fogalma, a Balatoni térség marketingtevékenysége, illetve gasztronómiai adottságai. Szakdolgozatom második részében az általam készített Magyar Turisztikai Ügynökséggel folytatott interjú, és a kérdőívem elemzése kerül a középpontba. A Balaton környékén turisztikai vállalkozással vagy vendéglátóegységgel rendelkező cégek, illetve a térségbe látogató turisták által adott eredményeket elemzem és mutatom be. Az eredmények elemzéséből kiderül, hogy mennyire ismerik a turisták a balatoni térség turisztikai szervezeteinek tevékenységét, illetve, hogy milyen fejlesztések szükségesek a jelenleginél is hatékonyabb marketing elérése érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Balaton, gasztronómia, közösségi média, marketing, turisztikai desztináció, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:15
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet