Kancsus Hanna (2016) Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
KANCSUS_Personal_Branding_Dissertation_BGEKVIK_2016.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Angol cím
Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | personal branding, marketing strategy, neuroeconomics |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 06. 09:19 |
Utolsó módosítás: | 2016. Szep. 13. 14:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |