Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities

Kancsus Hanna (2016) Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of KANCSUS_Personal_Branding_Dissertation_BGEKVIK_2016.pdf] PDF
KANCSUS_Personal_Branding_Dissertation_BGEKVIK_2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Angol cím

Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: personal branding, marketing strategy, neuroeconomics
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 06. 09:19
Utolsó módosítás: 2016. Szep. 13. 14:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet