Seres Vanessza (2024) Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
PROJEKTMUNKA (3).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Seres Vanessza_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (300kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom célja a kommunikáció, etikett és protokoll fontosságának kiemelése a vendéglátás területén, különös tekintettel a nemzetközi vendégekkel való kommunikációra.A Mercure Budapest City Centerben végzett szakmai gyakorlati tapasztalatok alapján elemzem, hogyan befolyásolja ezeknek a szabályoknak a helyes betartása a szolgáltatások minőségét és a vendégek elégedettségét. Részletesen kifejtem az etikett és protokoll fogalmát, valamint a különböző kultúrák közötti kommunikációs kihívásokat. Összességében hangsúlyozom, hogy ezeknek a normáknak és szabályoknak a betartása alapvető fontosságú a szálloda hatékony működése és a vendégek elégedettsége szempontjából.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | etikett, illem, kommunikáció, protokoll, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |