Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban

Seres Vanessza (2024) Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of PROJEKTMUNKA (3).pdf] PDF
PROJEKTMUNKA (3).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Seres Vanessza_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf] PDF
Seres Vanessza_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (300kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom célja a kommunikáció, etikett és protokoll fontosságának kiemelése a vendéglátás területén, különös tekintettel a nemzetközi vendégekkel való kommunikációra.A Mercure Budapest City Centerben végzett szakmai gyakorlati tapasztalatok alapján elemzem, hogyan befolyásolja ezeknek a szabályoknak a helyes betartása a szolgáltatások minőségét és a vendégek elégedettségét. Részletesen kifejtem az etikett és protokoll fogalmát, valamint a különböző kultúrák közötti kommunikációs kihívásokat. Összességében hangsúlyozom, hogy ezeknek a normáknak és szabályoknak a betartása alapvető fontosságú a szálloda hatékony működése és a vendégek elégedettsége szempontjából.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: etikett, illem, kommunikáció, protokoll, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:15
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet