Diákok Duális képzésének értékelése a szakmai készségek és a gyakorlati tapasztalatok szempontjából

Toldi Noémi (2024) Diákok Duális képzésének értékelése a szakmai készségek és a gyakorlati tapasztalatok szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Toldi Noémi DDÉSZGYT 99%.pdf] PDF
Toldi Noémi DDÉSZGYT 99%.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Toldi Noémi Farkas.pdf] PDF
Toldi Noémi Farkas.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (336kB)
[thumbnail of Toldi Noémi külső.pdf] PDF
Toldi Noémi külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (529kB)

Absztrakt (kivonat)

Absztrakt A duális képzés nagy lehetőség a szakmát tanuló diákok számára. A képzés ideje alatt az elméleti ismertek mellett gyakorlati tudást is szerez. Egy szakmai képzés akkor válik sikeressé, amennyiben a tanuló elsajátítja a kimeneti követelményeknek megfelelő szakmai tudást. A hátrányos körülmények között élő tanulók számára kitörési lehetőségnek tekinthető a szakmai képzések sikeres abszolválása. Dolgozatomban bemutatom a szakképzés alapproblémáját és ismertetem a tanulók motivációját, amelyet meghatároz a családtól kapott értékrend is. Kutatásomban vizsgálom a Gundel étterem duális képzésben történő részvételét és a tanulók szakmai tudásának elősegítését.A kiválasztott Technikumban elemzem a tanulói létszámot és a sikeres szakmai vizsgát tett diákok arányát.A duális képzés és annak gyakorlati alkalmazása fontos szempont a tanulók szakmai képesítésének megszerzésében és a pálya szocializáció kialakításában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Szakoktató

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: duális szakképzés, étterem, felzárkóztató képzés, szakképzés, technikum
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:15
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet