A Tapas Fino marketingtevékenységének elemzése

Rakács Levente (2024) A Tapas Fino marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Rakacs_Levente_04.29vegleges.pdf] PDF
Projektmunka_Rakacs_Levente_04.29vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (12MB)
[thumbnail of Rakács Levente foszk.pdf] PDF
Rakács Levente foszk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)

Absztrakt (kivonat)

A Tapas Fino marketingtevékenységének elemzéseDolgozatomban a Tapas Fino felső kategóriás étterem marketingtevékenységét vizsgáltam meg.A bevezetés részben megfogalmaztam a szekunder kutatási kérdéseimet és a céljaimat a dolgozattal kapcsolatban valamint a témaválasztásom indoklását is.Az 1. részben az étterem piacot mutattam be amibe beletartoznak a felső kategóriás éttermek számai Budapesten, valamint magának a fogalomnak a tisztázása. Bemutatásra kerültekmég itt az étterem legfontosabb versenytársai, a Tapas népszerűségének szemléltetése és az USP kifejtése is és utolsó sorban pedig a SWOT mátrix kifejtése azétteremnél.A 2. részben a marketingre helyeztem a hangsúlyt. Itt a marketing fogalmának kifejtése található valamint az influenszer marketing jelenléte az általam vizsgált vállalatnál.A 3. részben a Marketing mix (7P) kifejtése következett. Itt magát a fogalmát fejtettem ki valamint a jelenlétét is elemeztem az általam vizsgált vállalatnál. A 7P modell részletes bemutatása és elemzésére is sor került ebben a részben.A 4. részben a cégnél alkalmazott kommunikációs eszközöket mutattam be. Itt a fogalom mint kommunikációs eszköz, kifejtésre került és bemutatásra kerültek a cégnél alkalmazott legfontosabb kommunikációs eszközök.Az 5. részben az Összegzés található. Itt a szekunder kutatásomból kiderült válaszok és következtetéseket szemléltettem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ár, étterem, influenszer, marketing, marketingtevékenység, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:14
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet