Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül

Tormássy Laura (2024) Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tormássy Laura - Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül.pdf] PDF
Tormássy Laura - Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 29..

Download (5MB)
[thumbnail of Confidentiality document.pdf] PDF
Confidentiality document.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (328kB)
[thumbnail of TORMÁSSY LAURA   Szakdolgozat értékelő.pdf] PDF
TORMÁSSY LAURA Szakdolgozat értékelő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (161kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Tormássy Laura.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Tormássy Laura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (276kB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen szakdolgozatban a minőségmenedzsment, a szolgáltatásminőség, a vendégelégedettség és a márkahűség került a középpontba, melyeket a szerző a Crowne Plaza Budapest szálloda példájának keresztül szeretné bemutatni. A döntés azért esett erre a szállodára, mert a szerző már 2 éve dolgozik ebben a létesítményben, értékesítés területén. A téma választása azért különleges a szerzőnek, mert a hotel nem rég esett át egy brand váltáson, mely nem csak a szolgáltatásnyújtás, de a személyzet és a fizikai környezet minőségbeli változását is eredményezte – legalábbis azon kollégái elmondásai alapján, akik mind a Hilton Budapest City és a Crowne Plaza Budapestben egyaránt dolgoztak. A tanulmány elkészítésével a szerző választ kaphat arra, hogy az új márka nagyobb vendégelégedettséget, márkahűséget és a minőségi szolgáltatásnyújtás magasabb színvonalát eredményezte vagy sem a brand váltás után.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: élménygazdaság, márkahűség, minőségmenedzsment, szállodák, szolgáltatásminőség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:14
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet