Tormássy Laura (2024) Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Tormássy Laura - Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 29.. Download (5MB) |
|
PDF
Confidentiality document.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (328kB) |
|
PDF
TORMÁSSY LAURA Szakdolgozat értékelő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (161kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Tormássy Laura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (276kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen szakdolgozatban a minőségmenedzsment, a szolgáltatásminőség, a vendégelégedettség és a márkahűség került a középpontba, melyeket a szerző a Crowne Plaza Budapest szálloda példájának keresztül szeretné bemutatni. A döntés azért esett erre a szállodára, mert a szerző már 2 éve dolgozik ebben a létesítményben, értékesítés területén. A téma választása azért különleges a szerzőnek, mert a hotel nem rég esett át egy brand váltáson, mely nem csak a szolgáltatásnyújtás, de a személyzet és a fizikai környezet minőségbeli változását is eredményezte – legalábbis azon kollégái elmondásai alapján, akik mind a Hilton Budapest City és a Crowne Plaza Budapestben egyaránt dolgoztak. A tanulmány elkészítésével a szerző választ kaphat arra, hogy az új márka nagyobb vendégelégedettséget, márkahűséget és a minőségi szolgáltatásnyújtás magasabb színvonalát eredményezte vagy sem a brand váltás után.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élménygazdaság, márkahűség, minőségmenedzsment, szállodák, szolgáltatásminőség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:14 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |