Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése

Varga Lilla (2024) Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az IBUSZ Utazási Iroda Marketing Stratégiájának Elemzése - Varga Lilla (ULW3I2).pdf] PDF
Az IBUSZ Utazási Iroda Marketing Stratégiájának Elemzése - Varga Lilla (ULW3I2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc Varga Lilla.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc Varga Lilla.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (349kB)
[thumbnail of varga_lilla_konzulens_szeidl.pdf] PDF
varga_lilla_konzulens_szeidl.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (246kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom célja, hogy megismerjem az IBUSZ történetét, megalakulását és fontosabb mérföldköveit, megfigyeljem a piaci versenyt és a konkurenciákat, felfedezzem az IBUSZ erősségeit és gyengeségeit. Valamint nagy hangsúlyt szeretnék fektetni a mai világban nélkülözhetetlen marketing eszközökre, fókuszáltan a digitális marketingre, a weboldal felépítésére és használhatóságára, a brand kialakítására, az online foglalási módszerekre és magára az online marketingre is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: IBUSZ, Magyarország, online marketing, utazási irodák, utazásszervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:14
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet