Varga Lilla (2024) Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az IBUSZ Utazási Iroda Marketing Stratégiájának Elemzése - Varga Lilla (ULW3I2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc Varga Lilla.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (349kB) |
|
PDF
varga_lilla_konzulens_szeidl.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (246kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom célja, hogy megismerjem az IBUSZ történetét, megalakulását és fontosabb mérföldköveit, megfigyeljem a piaci versenyt és a konkurenciákat, felfedezzem az IBUSZ erősségeit és gyengeségeit. Valamint nagy hangsúlyt szeretnék fektetni a mai világban nélkülözhetetlen marketing eszközökre, fókuszáltan a digitális marketingre, a weboldal felépítésére és használhatóságára, a brand kialakítására, az online foglalási módszerekre és magára az online marketingre is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | IBUSZ, Magyarország, online marketing, utazási irodák, utazásszervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:14 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |