Jancsek Bálint (2024) A reklámtervezés folyamata, a szállodai marketing vonatkozásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A reklámtervezés folyamata, a szállodai marketing vonatkozásában_JancsekBalint.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Jancsek Bálint KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom tartalmához az adta a motivációt, hogy tudtam, feltehetően szállodában fogom végezni a szakmai gyakorlatomat. A szakirodalmi áttekintés részben fogalmak meghatározása található, valamint magának a reklámtervezés folyamatának a menete van leírva. A dolgozat további részeiben a szálloda pozícionálásával, valamint a különböző médiumokban való reklámok megjelenítésével foglalkoztam. Nagy hangsúlyt fektettem még az influencer marketing előnyeinek bemutatására. Található még SWOT analízis a dolgozatban, valamint a szálloda marketing stratégiájának a bemutatása és véleményezése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, marketing, marketingstratégiák, pozícionálás, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:14 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |