A reklámtervezés folyamata, a szállodai marketing vonatkozásában.

Jancsek Bálint (2024) A reklámtervezés folyamata, a szállodai marketing vonatkozásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A reklámtervezés folyamata, a szállodai marketing vonatkozásában_JancsekBalint.pdf] PDF
A reklámtervezés folyamata, a szállodai marketing vonatkozásában_JancsekBalint.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Jancsek Bálint KM FOSZK bírálati lap.pdf] PDF
Jancsek Bálint KM FOSZK bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (195kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom tartalmához az adta a motivációt, hogy tudtam, feltehetően szállodában fogom végezni a szakmai gyakorlatomat. A szakirodalmi áttekintés részben fogalmak meghatározása található, valamint magának a reklámtervezés folyamatának a menete van leírva. A dolgozat további részeiben a szálloda pozícionálásával, valamint a különböző médiumokban való reklámok megjelenítésével foglalkoztam. Nagy hangsúlyt fektettem még az influencer marketing előnyeinek bemutatására. Található még SWOT analízis a dolgozatban, valamint a szálloda marketing stratégiájának a bemutatása és véleményezése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, marketing, marketingstratégiák, pozícionálás, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:14
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet