Tanulás és játékosítás a felnőttoktatásban

Simonné Horváth Adrienn (2024) Tanulás és játékosítás a felnőttoktatásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat-Simonné Horváth Adrienn LG4DIA.pdf] PDF
szakdolgozat-Simonné Horváth Adrienn LG4DIA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BKB_BIRALAT_SIMONNÉ_H_A_Szakdolgozat.pdf] PDF
BKB_BIRALAT_SIMONNÉ_H_A_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (289kB)
[thumbnail of Simonné_Horváth_Adrienn_BSc(BA)_2024.pdf] PDF
Simonné_Horváth_Adrienn_BSc(BA)_2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (291kB)

Absztrakt (kivonat)

A tanulás és játék olyan fogalmak és tevékenységek, melyek számos területen meghatározó szerepet játszanak az egyén fejlődésében és az oktatási folyamatokban. Szakdolgozatom során elsőként a tanulás különböző aspektusait és meghatározásait vizsgálom meg, különös tekintettel a felnőttoktatásra. A felnőttképzésben résztvevők jellemzőit, a felnőttkori tanulás jellemzőit, valamint a felnőttek tanulási képességeit elemzem, kiemelve az előnyöket és hátrányokat. Emellett röviden kitérek a visszatartó tényezőkre és a felnőttek motivációjára is. Ezt követően pedig a játék különböző aspektusait és meghatározásait vizsgálom meg, különös tekintettel a gamifikációra. Végül a kutatásom eredményeit szeretném ismertetni. Vizsgálatom során online kérdőívet alkalmaztam a felméréshez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: felnőttképzés, felnőttoktatás, játék, motiváció, tanulás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:14
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet