Simonné Horváth Adrienn (2024) Tanulás és játékosítás a felnőttoktatásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
szakdolgozat-Simonné Horváth Adrienn LG4DIA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BKB_BIRALAT_SIMONNÉ_H_A_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (289kB) |
|
PDF
Simonné_Horváth_Adrienn_BSc(BA)_2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (291kB) |
Absztrakt (kivonat)
A tanulás és játék olyan fogalmak és tevékenységek, melyek számos területen meghatározó szerepet játszanak az egyén fejlődésében és az oktatási folyamatokban. Szakdolgozatom során elsőként a tanulás különböző aspektusait és meghatározásait vizsgálom meg, különös tekintettel a felnőttoktatásra. A felnőttképzésben résztvevők jellemzőit, a felnőttkori tanulás jellemzőit, valamint a felnőttek tanulási képességeit elemzem, kiemelve az előnyöket és hátrányokat. Emellett röviden kitérek a visszatartó tényezőkre és a felnőttek motivációjára is. Ezt követően pedig a játék különböző aspektusait és meghatározásait vizsgálom meg, különös tekintettel a gamifikációra. Végül a kutatásom eredményeit szeretném ismertetni. Vizsgálatom során online kérdőívet alkalmaztam a felméréshez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | felnőttképzés, felnőttoktatás, játék, motiváció, tanulás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:14 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |