Monori Szilárd (2024) Ideális szakképzés megvalósulása Magyarországon – a középfokú kereskedelmi szakképzés tükrében –. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_MonoriSzilárd_FINAL_20240429.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
|
PDF
BKB_BIRALAT_Monori_Szilard_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (299kB) |
|
PDF
Monori Szilárd belső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (339kB) |
Absztrakt (kivonat)
A 2020/2021 tanévtől a kereskedelmi szakképzésben bekövetkezett változásokat mutatom be és hogy a gyakorlatban ez hogyan valósul meg Magyarországon a kereskedelmi szakképzésben, illetve az Európai Unió milyen lehetőségeket biztosít a magyar oktatás résztvevőinek (tanulók, oktatók, oktatási szakemberek). A kutatási kérdések alapján kerestem a választ, hogy milyen erősségei, lehetőségei, gyengeségei és veszélyei vannak a magyar szakképzési rendszernek, hogy mitől nevezhetjük a magyar szakoktatást hatékonynak (erőforrás-gazdálkodás, hatékonyságmérés). További kérdéseim voltak a kutatással kapcsolatban, mint a Szakképzés 4.0 mennyire felel meg az elvárásoknak (tanulók, oktatók, gyakorlati helyek, gazdasági társaságok) illetve, hogy milyen az ideális kereskedelmi szakember képzése a középfokú szakoktatásban, valamint, hogy milyen változások válnak szükségessé a 21. századi szakképzés működtetéséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hatékonyság, kereskedelem, középfokú oktatás, szakképzés, szakoktatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:13 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |