Major Bálint (2024) Kereskedelmi szálláshelyek - Housekeeping szervezetének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka - Major Bálint.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
MajorBálint_FOSZK_Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (83kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témája a Housekeeping szervezetének bemutatása. A téma kifejtése során a Housekeeping rendszert elemzem saját és mások tapasztalatai alapján, illetve a részleget érintő problémákat tárom fel különböző megoldásokkal karöltve. Projektmunkámban sor kerül a híres Four Seasons Hotel és a vidéki Botanica Hotel összehasonlítására a Housekeeping tekintetében. Végezetül kifejtem álláspontom a digitalizáció és kommunikáció fontossága mellett ismertetve azok pozitív hatásait a vendégekre és a szállodákra egyaránt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, kommunikáció, összehasonlító elemzés, SWOT-elemzés, szálláshely-szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:13 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |