Szurmay Máté (2024) Piacelemzés és marketingstratégia kidolgozása a Bálvány Pro Rendezvénytechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
projektmunka_szm_f41f61.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
KM FOSZK bírálati lap_Szurmay_Máté_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (166kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Bálvány Pro Kft. marketingstratégiája alapvetően meghatározza, hogy hogyan éri el üzleti céljait és pozícionálja magát a piacon. Az offline és online eszközök kombinációja lehetővé teszi a széles körű célközönség elérését és megszólítását, növelve ezzel a cég láthatóságát és hitelességét. Az offline eszközök között kiemelkedő fontossága van a rendezvények plakátjainak megjelenésének, melyek erősítik a márkaidentitást és az emlékezetben való megmaradást. Az online térben a weboldal fejlesztése, a Google AdWords és a közösségi média aktív kezelése segít a célközönség elérésében és a márka értékeinek kommunikálásában. Összességében a megfelelő offline és online marketingstratégia kulcsfontosságú a Bálvány Pro Kft. sikeréhez a versenyképes piaci környezetben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kis- és középvállalkozás - KKV, online marketing, piacelemzés, rendezvény(ek), vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:13 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |