Piacelemzés és marketingstratégia kidolgozása a Bálvány Pro Rendezvénytechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság számára.

Szurmay Máté (2024) Piacelemzés és marketingstratégia kidolgozása a Bálvány Pro Rendezvénytechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of projektmunka_szm_f41f61.pdf] PDF
projektmunka_szm_f41f61.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_Szurmay_Máté_Kovács_A.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_Szurmay_Máté_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (166kB)

Absztrakt (kivonat)

A Bálvány Pro Kft. marketingstratégiája alapvetően meghatározza, hogy hogyan éri el üzleti céljait és pozícionálja magát a piacon. Az offline és online eszközök kombinációja lehetővé teszi a széles körű célközönség elérését és megszólítását, növelve ezzel a cég láthatóságát és hitelességét. Az offline eszközök között kiemelkedő fontossága van a rendezvények plakátjainak megjelenésének, melyek erősítik a márkaidentitást és az emlékezetben való megmaradást. Az online térben a weboldal fejlesztése, a Google AdWords és a közösségi média aktív kezelése segít a célközönség elérésében és a márka értékeinek kommunikálásában. Összességében a megfelelő offline és online marketingstratégia kulcsfontosságú a Bálvány Pro Kft. sikeréhez a versenyképes piaci környezetben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: kis- és középvállalkozás - KKV, online marketing, piacelemzés, rendezvény(ek), vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:13
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet