Modern marketingkommunikációs eszközök a közösségi médiában

Szvorény Réka (2024) Modern marketingkommunikációs eszközök a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka Szvorény Réka.pdf] PDF
Projektmunka Szvorény Réka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (896kB)
[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szvorény_Réka_KM FOSZK bírálati lap.pdf] PDF
Szvorény_Réka_KM FOSZK bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (237kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom célja, hogy bemutassam világunk egyes online részeit, előnyeit-hátrányait.Bemutassam a vásárlói típusokat/szokásokat, illetve, hogy mekkora hatással van ez atársadalomra. Továbbá, hogy az Influencerek befolyásoló tényezőnek számítanak-e ilyenhelyzetekben(impulzív vásárlók). Melyek azok a platformok, amiknek a hirdetéseik befolyástkeltenek ránk (és fizetnénk is érte, hogy még több legyen) és miért. Illetve, az ezekhez tartozójogszabályokról is szót ejtenék. Milyen okos eszközöket használnak online felület használatára (pl.:okos telefon, laptop, számítógép, tablet) Egy tesztben felmérném, melyik generáció mennyireveszi igénybe ezeket a tartalmakat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: internetes reklám(ok), kommunikációs eszközök, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:12
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet