Szvorény Réka (2024) Modern marketingkommunikációs eszközök a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka Szvorény Réka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (896kB) |
|
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szvorény_Réka_KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (237kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom célja, hogy bemutassam világunk egyes online részeit, előnyeit-hátrányait.Bemutassam a vásárlói típusokat/szokásokat, illetve, hogy mekkora hatással van ez atársadalomra. Továbbá, hogy az Influencerek befolyásoló tényezőnek számítanak-e ilyenhelyzetekben(impulzív vásárlók). Melyek azok a platformok, amiknek a hirdetéseik befolyástkeltenek ránk (és fizetnénk is érte, hogy még több legyen) és miért. Illetve, az ezekhez tartozójogszabályokról is szót ejtenék. Milyen okos eszközöket használnak online felület használatára (pl.:okos telefon, laptop, számítógép, tablet) Egy tesztben felmérném, melyik generáció mennyireveszi igénybe ezeket a tartalmakat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | internetes reklám(ok), kommunikációs eszközök, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |