A GeoLink 3D Kft. Social Media Marketing tevékenységének bemutatása

Duschek Dorottya (2024) A GeoLink 3D Kft. Social Media Marketing tevékenységének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Duschek Dorottya Szakdolgozat 2024..pdf] PDF
Duschek Dorottya Szakdolgozat 2024..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (987kB)
[thumbnail of Duschek D_KM FOSZK bírálati lap.pdf] PDF
Duschek D_KM FOSZK bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom bemutatja a közösségi média marketing, részletezve a fogalmát, platformokat és azok célközönség elérésében és értékesítés növelésében betöltött szerepét. Ismerteti a közösségi média stratégia lépéseit, beleértve a célcsoport meghatározását, a tartalomtervezést és az influencer marketing előnyeit. Elemzi az eszközöket és javaslatokat tesz a GeoLink 3D Kft kommunikációs stratégiájának fejlesztésére a belső és külső lehetőségek kihasználása érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, internet, marketing, social media marketing, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:12
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet