Duschek Dorottya (2024) A GeoLink 3D Kft. Social Media Marketing tevékenységének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Duschek Dorottya Szakdolgozat 2024..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (987kB) |
|
PDF
Duschek D_KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom bemutatja a közösségi média marketing, részletezve a fogalmát, platformokat és azok célközönség elérésében és értékesítés növelésében betöltött szerepét. Ismerteti a közösségi média stratégia lépéseit, beleértve a célcsoport meghatározását, a tartalomtervezést és az influencer marketing előnyeit. Elemzi az eszközöket és javaslatokat tesz a GeoLink 3D Kft kommunikációs stratégiájának fejlesztésére a belső és külső lehetőségek kihasználása érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, internet, marketing, social media marketing, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |