A digitális történetmesélés szerepe a hazai kulturális turizmus marketingjében

Szabó Nikoletta (2024) A digitális történetmesélés szerepe a hazai kulturális turizmus marketingjében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szabó_Nikoletta_szakdolgozat_AUHOAT.pdf] PDF
Szabó_Nikoletta_szakdolgozat_AUHOAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (515kB)
[thumbnail of Szabó Nikoletta_Szakdolgozat értékelő_BK20240528.pdf] PDF
Szabó Nikoletta_Szakdolgozat értékelő_BK20240528.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (477kB)
[thumbnail of Szabó Nikoletta_konzulensi_Schultz Éva.pdf] PDF
Szabó Nikoletta_konzulensi_Schultz Éva.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (256kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a kulturális turizmust vizsgálja magyarországi vonatkozásban, illetve a kultúrát népszerűsítő törekvésekkel foglalkozik.A digitális történetmesélés módszere alapján elemzem a kulturális turizmus marketingjét. Imázsfilm elemzéssel és hazai marketingkampányok elemzésével próbálok választ találni a digitális történetmesélés fontosságára, a fogyasztók szemszögéből vizsgált szerepére. Kutatásom során egy kérdőív segítségével a hazai célközönség véleményét, illetve a marketing utazási motivációkra való hatásait is megismerhettem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, kultúra, marketing, marketingeszközök, reklámkampányok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:12
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet