Szabó Nikoletta (2024) A digitális történetmesélés szerepe a hazai kulturális turizmus marketingjében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szabó_Nikoletta_szakdolgozat_AUHOAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (515kB) |
|
PDF
Szabó Nikoletta_Szakdolgozat értékelő_BK20240528.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (477kB) |
|
PDF
Szabó Nikoletta_konzulensi_Schultz Éva.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (256kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a kulturális turizmust vizsgálja magyarországi vonatkozásban, illetve a kultúrát népszerűsítő törekvésekkel foglalkozik.A digitális történetmesélés módszere alapján elemzem a kulturális turizmus marketingjét. Imázsfilm elemzéssel és hazai marketingkampányok elemzésével próbálok választ találni a digitális történetmesélés fontosságára, a fogyasztók szemszögéből vizsgált szerepére. Kutatásom során egy kérdőív segítségével a hazai célközönség véleményét, illetve a marketing utazási motivációkra való hatásait is megismerhettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, kultúra, marketing, marketingeszközök, reklámkampányok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |