Horváth Barnabás (2024) Marketingkommunikáció - Social Media Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Marketingkommunikáció.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
|
PDF
Horváth Barnabás _KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (190kB) |
Absztrakt (kivonat)
A téma a Marketing Kommunikáció és azon belül pedig a Social Media Marketing, ami kitér arra a vállalatra, ahol gyakorlati helyemet eltöltöttem. A projektmunka során készült tartalom elemzés, illetve interjú is a kommunikációért felelős vezetővel. A projektmunkám felépítése folyamatosan bontja pontokra a marketingkommunikációt és annak elemeit, elérve a Közösségi média felületeihez, ahol a Linkedin kerül képbe, mint a cég leginkább használt platformja. Projektmunka végezetéűl következtetéseket és tanulságokat vontam le.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, Linkedin, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |