Deák Orsolya (2024) Kempinski hotel értékesítési és marketing gyakorlatai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Deák Orsolya_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (299kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban a szállodákban és a Kempinski hotelben lévő értékesítési és marketing részleget mutattam be. A dolgozat elején kettő nagyobb problémát ismertettem amik mindennap jelen vannak az értékesítési részlegen. A továbbiakban szakirodalmi háttérkutatás keretein belül több információhoz juthatunk az értékesítésen dolgozók mindennapi feladatival kapcsolatban. Kitértem a szerződéstípusokra, feladatokra, PR és marketing szerepére és a piacelemzésre is. Ezek után a kollegákkal való interjúk segítségével esszé formájában bemutatom a Kempinski hotel értékesítési részlegét. Kitérve a csoportok és rendezvények lebonyolítására, proaktív értékesítésre ami magába foglalja a hajós utazásokat, politikai személyek elszállásolását, consortia jelentését. Majd a PR és marketing részlegbe is betekintést nyerhetünk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, marketingstratégia, rendezvényszervezés, szállodaipar, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |