Kempinski hotel értékesítési és marketing gyakorlatai

Deák Orsolya (2024) Kempinski hotel értékesítési és marketing gyakorlatai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Deák Orsolya_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf] PDF
Deák Orsolya_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (299kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban a szállodákban és a Kempinski hotelben lévő értékesítési és marketing részleget mutattam be. A dolgozat elején kettő nagyobb problémát ismertettem amik mindennap jelen vannak az értékesítési részlegen. A továbbiakban szakirodalmi háttérkutatás keretein belül több információhoz juthatunk az értékesítésen dolgozók mindennapi feladatival kapcsolatban. Kitértem a szerződéstípusokra, feladatokra, PR és marketing szerepére és a piacelemzésre is. Ezek után a kollegákkal való interjúk segítségével esszé formájában bemutatom a Kempinski hotel értékesítési részlegét. Kitérve a csoportok és rendezvények lebonyolítására, proaktív értékesítésre ami magába foglalja a hajós utazásokat, politikai személyek elszállásolását, consortia jelentését. Majd a PR és marketing részlegbe is betekintést nyerhetünk.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: értékesítés, marketingstratégia, rendezvényszervezés, szállodaipar, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:12
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet