Anga Evelin (2024) Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (742kB) |
|
PDF
Anga Evelin_konzulensi bírálat_SiposE.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (145kB) |
Abstract
A projetmunkámban a Front Office működését és elemzését szeretném bemutatni a Mercure City Center szállodán keresztül. Részletesebben kitértem magára az Accor szállodaláncra és a magyarországi márkákra. Szó esik a Front Office szervezeti felépítéséről, a feladatokról, és magáról a Mercure szállodáról. Készítettem egy SWOT analízist is a szállodáról, saját tapasztalat alapján. Fontosnak tartottam, hogy interjút is készítsek 2 munkatársammal, hogy az ő szemszögükből is megismerhessék a szállodát.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Accor Hotels, Front Office, recepció, SWOT-elemzés, vendégélmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2024. Jul. 15. 10:12 |
Last Modified: | 2024. Jul. 15. 10:12 |
Actions (login required)
View Item |