Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése

Anga Evelin (2024) Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (742kB)
[thumbnail of Anga Evelin_konzulensi bírálat_SiposE.pdf] PDF
Anga Evelin_konzulensi bírálat_SiposE.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (145kB)

Abstract

A projetmunkámban a Front Office működését és elemzését szeretném bemutatni a Mercure City Center szállodán keresztül. Részletesebben kitértem magára az Accor szállodaláncra és a magyarországi márkákra. Szó esik a Front Office szervezeti felépítéséről, a feladatokról, és magáról a Mercure szállodáról. Készítettem egy SWOT analízist is a szállodáról, saját tapasztalat alapján. Fontosnak tartottam, hogy interjút is készítsek 2 munkatársammal, hogy az ő szemszögükből is megismerhessék a szállodát.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: Accor Hotels, Front Office, recepció, SWOT-elemzés, vendégélmény
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2024. Jul. 15. 10:12
Last Modified: 2024. Jul. 15. 10:12

Actions (login required)

View Item View Item